Tuesday, January 6, 2009

Tertunainya hajat aku

Alhamdulillah hari ini,aku berjaya menunaikan hajat aku yg dah lama berbuku di hati.hajat untuk memperbaharui lesen.Lesen aku dah 2 bulan mati.Skrg aku dah ade lesen baru untuk jangkamasa 2 tahun.Dengan adenya lesen baru ini aku pun bertekad untuk nak belajar balik bawa kereta.Secara jujur aku cakap aku dah lama tak bawa kereta.Tangan pun dah keras nak pegang stereng.Cara nak masuk gear pon dah lupa.Adoi!!!Mahu tak mahu aku kena belajar balik bawa kereta.Dan aku juga bercita2 untuk memiliki kereta sendiri dalam waktu terdekat..Aku plan nak beli kereta second hand jer.mana ade duit nak cekau beli kereta baru!!!hahahahaha.
So kepada pembaca-pembaca blog politik3suku ini yg ade info pasal kereta second hand boleh la kongsi info anda dalam ruangan komen.Kalo korang ade kereta yg lebih kat rumah tu ,atau nak jual kereta ,bolehla introduce kat aku.mana tau kalo aku berkenan, aku beli daari korang.Anyway,kepada kekawan pembaca dari MMU,aku ucapakan selamat berpeperiksaan semster akhir dan selamat bercuti.
OK Chow .

4 comments:

Anonymous said...

try la angkat keter sorong..
cam best gakla..
takder stereng.. handle jer ader..
aku rasa kalo pakai first hand pon ok.. takder mahal sangat...

Anonymous said...

mmg style la kalu angkat kete sorong. tp kalau nk mura bole aku tolong carikan. mak cik kelantan nk jual kereta yg die pakai selalu tuh. yg gune buat punggah sayur dr lori jua sayur..yg ada 2 tayar tuh..hang berminat x? kalau hage kene, bole angkat cash. xyah buat loan bank (lagpun xbaek ade unsur riba). xde installment.

Anonymous said...

aku mau jual kereta lembu sama lu boleh ar ?
Banyak bagui punya....brandnya ialah ...mat sedih.....bukan mercedes !!

Anonymous said...

perlu memeriksa:)